rezervacije.jpg

Najčešća pitanja

Informaciju o cijeni karte u unutarnjem prometu možete dobiti:

Pojedinačne karte možete kupiti online na stranicama HŽPP-a i u aplikaciji HŽPP koju možete preuzeti iz Google Play trgovine. Uz to, kartu možete kupiti u vlaku, na blagajnama HŽPP-a, kioscima Tiska i internetskoj platformi Traveling.com


Redovne cijene karata razlikuju se po kanalima prodaje. Karte kupljene online povoljnije su za 10 % u odnosu na cijene karata na blagajnama te prodajnim mjestima Tiska i internetskoj platformi Traveling.com, a u vlaku uvećane za 10 % u odnosu na cijene karata na blagajnama te prodajnim mjestima Tiska i internetskoj platformi Traveling.com.

 

Na prodajnim mjestima možete plaćati MasterCard, Visa, Diners i Maestro karticom.

Kartu u vlaku možete platiti beskontaktno Visa, Mastercard i Maestro karticom ili Apple Pay i Google Pay digitalnom novčanikom.

Ne trebate, kartu možete na pametnom telefonu pokazati kondukteru/kontroloru.

Kupnja e-karte za drugog korisnika (različitog od osobe koja kupuje kartu) je moguća.            

U tom slučaju kupac kupuje kartu kao korisnik bez registracije, a u aplikaciju unosi podatke stvarnog korisnika e-karte (ime i prezime, adresa), kojemu će na e-mail biti poslana e-karta.  

E-karte koje se kupuju na stranicama HŽPP-a ili u aplikaciji HŽPP mogu se koristiti samo za putovanja u unutarnjem prometu. Karte za međunarodni prijevoz možete kupiti na blagajnama

Neiskorištenu kartu ne možete zamijeniti, ali možete zatražiti povrat novca. Povrat cijene karte kupljene na blagajni, kartomatu ili u vlaku možete zatražiti na blagajni najkasnije prvi dan roka valjanosti karte u polaznom kolodvoru/stajalištu ili u kolodvoru/stajalištu u kojemu je kupljena karta.

Ako je karta kupljena online ili ste kupili godišnju/priključnu kartu, kartu za postelju ili ležaj koju niste iskoristili, zahtjev za povrat cijene podnosi se na mail reklamacije@hzpp.hr ili adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, Zagreb.

Više informacija možete pronaći u Korisničkoj uputi.   

Ako ste u vlak ušli bez karte i niste se javili kondukteru ili nemate novca za plaćanje karte ili odbijate plaćanje karte, naplatit će Vam se tarifni dodatak u iznosu od 66,36 EUR, bez naplate cijene karte. Tarifni dodatak možete platiti u roku od tri dana od dana ispostavljanja u iznosu od 33,18 EUR.

Zamjena i povrat međunarodne karte kupljene po posebnoj ponudi nisu mogući.

Ako ste izgubili svoju pametnu karticu, molimo Vas da njezin gubitak prijavite na: 

Poteškoće prijavite na:

 

Provjerite jeste li upisali točan e-mail i lozinku. Provjerite sandučiće Bezvrijedna e-pošta, Nagomilana e-pošta i Promocije. U slučaju da e-karta nije u navedenim sandučićima, molimo Vas da nazovete Kontakt centar HŽ Putničkog prijevoza na call 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.) i call +385 1 4724 026 ili nas kontaktirate na mail informacije@hzpp.hr.   

Kondukter/kontrolor ima pravo zahtijevati iskaznicu/pametnu karticu na temelju koje ostvarujete pravo na popust. 

Možete kupiti opće godišnje, 30-odnevne ili 15-odnevne pretplatne karte, priključne karte, zajedničke pretplatne karte ZET-HŽPP, zajedničke pretplatne karte Promet Split-HŽPP i zajedničke pretplatne karte GPP Osijek-HŽPP. 


Pretplatne i priključne karte HŽPP-a možete kupiti na blagajnama HŽPP-a.

 

Zajedničke pretplatne karte možete kupiti:

  • ZET-HŽPP na blagajnama ZET-a 
  • Promet Split-HŽPP na blagajnama Prometa Split 
  • GPP Osijek- HŽPP u željezničkom kolodvoru Osijek.


Više informacija potražite na linku Karte.

Zajedničku ZET-HŽPP kartu i mjesečnu priključnu kartu za vlak možete koristiti zajedno. ZET-HŽPP karte možete kupiti na blagajnama ZET-a, a mjesečne priključne karte na blagajnama HŽPP-a. Priključne karte dostupne su za 6 zona.

 

Jednosmjerna karta za prijevoz bicikla iznosi 1,99 eura, a kartu možete kupiti na blagajnama, u vlaku i online na stranicama HŽPP-a i u aplikaciji HŽPP

Uvjete prijevoza i vlakove u kojima možete prevesti bicikle u unutarnjem prometu možete pogledati na linku Prijevoz bicikala.    

Više informacija o prijevozu bicikala u pograničnom i međunarodnom prometu možete pronaći na linku Prijevoz bicikala

Povrat novca moguće je zatražiti za potpuno neiskorištene karte, kod povratnih putovanja za neiskorišteno putovanje u odlasku ili povratku, za djelomično neiskorištene karte ako putnik odustane od daljnjeg putovanja, za korištenje vlaka nižega ranga, za korištenje 2. umjesto 1. razreda, za korištenje kraćega prijevoznog puta te u određenim slučajevima za mjesečne karte. Više informacija o povratu novca možete pronaći u Korisničkoj uputi.    

Naknadu za kašnjenje možete zatražiti za:

  • kašnjenje od 60 do 119 minuta - naknada se isplaćuje u visini od 25 % cijene karte
  • kašnjenja dulja od 120 minuta - naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte.


Više informacija o naknadi za kašnjenje možete pronaći na linku Naknada za kašnjenje

Međunarodne karte možete kupiti na blagajnama.

Kupnjom e-karte na internetskim stranicama HŽPP-a ili u aplikaciji HŽPP ostvarujete 10 % popusta u odnosu na karte kupljene na blagajni i kartomatima.

Na stranicama HŽPP-a ili u aplikaciji HŽPP možete kupiti najviše 6 karata. 

Poteškoće prijavite na:

Djeca do 18 godina koja ne pohađaju srednju školu ostvaruju pravo na besplatna putovanja. Više informacija možete pronaći na linku Besplatna putovanja djece i učenika

Putujete li vlakom na određenu manifestaciju ili događanje, u pravilu ostvarujete 40 % popusta na povratno putovanje vlakom iz svih kolodvora unutar Hrvatske do mjesta manifestacije/događanja.

Prilikom kupnje karte potrebno je naglasiti svrhu putovanja, a povratnu kartu na poleđini ovjeriti pečatom organizatora događanja. Popust se ne može koristiti na udaljenostima kraćim od 25 km.

Trenutačno nije moguće automobil/motocikl prevesti vlakom.

HŽ Putnički prijevoz organizira posebne vlakove za različita događanja. Vozni red i mjesta zaustavljanja određuju se prema Vašim potrebama i željama, a program može početi već u kolodvoru prije polaska vlaka. 

Više informacija o organizaciji posebnih vlakova možete dobiti na call+385 1 4573 208 (radnim danom do 15.00 sati) i email posebni.vlakovi@hzpp.hr

 

 

Uz ponudu Indeks vrijedi više za izvanredne studente ostvarujete 50 % popusta na neograničeni broj jednosmjernih i povratnih putovanja tijekom cijele godine. 

Više informacija možete pronaći na linku Indeks vrijedi više.

Mladi od 12 do navršenih 26 godina koji su hrvatski državljani sa stalnim prebivalištem u RH ostvaruju 30 % popusta na neograničen broj jednosmjernih i povratnih putovanja u 1. ili 2. razredu vlakova na relacijama duljim od 25 km. 

 

Uz to, na temelju iskaznica EYCA i HI.EURO učenici srednjih škola, redovni studenti, mladi državljani RH i mladi iz inozemstva ostvaruju 25 % popusta na neograničen broj jednosmjernih i povratnih putovanja u 1. ili 2. razredu vlakova na relacijama duljim od 25 km.

Više informacija možete pronaći na linku Popust za mlade.

Kao osoba s invaliditetom ostvarujete pravo na četiri povratna putovanja godišnje uz 75 % popusta, a Vaš pratitelj ostvaruje besplatan prijevoz.

Više informacija možete pronaći na linku Osobe s invaliditetom/Pristupačnost.

Obiteljski popust prvenstveno mogu ostvariti roditelji/staratelji, djeca, bake, djedovi i drugi, od kojih najmanje jedan putnik mora biti dijete u dobi od 6 do navršenih 15 godina života. Na obiteljska putovanja ostvarujete 40 % ili 50 % popusta. 

Više informacija možete pronaći na linku Obiteljska karta

Grupa od najmanje 5 odraslih osoba ostvaruje od 30 do 50% popusta na povratna putovanja, uz najavu putovanja. Popust se ne primjenjuje na udaljenostima kraćim od 25 km. Više informacija možete pronaći linku na Grupna putovanja

 

Također, grupe mladih do 20 godina ostvaruju 30 % popusta na putovanja između Hrvatske, Slovenije i Austrije.

Više informacija možete pronaći na linku Putovanja mladih u međunarodnom prijevozu.

Nudimo različite popuste ovisno o vašoj dobi, statusu, broju osoba s kojima putujete i danu u koji namjeravate putovati. Uz to, nudimo i posebne ponude i popuste na određene manifestacije, koji su najčešće vremenski ograničeni. Kako biste doznali aktualne popuste, molimo vas da pratite stranicu HŽPP-a

 

Djeca i učenici osnovnih i srednjih škola ostvaruju pravo na besplatna neograničena svakodnevna putovanja vlakom od mjesta stanovanja do mjesta školovanja i povremena putovanja. Besplatan prijevoz učenici ostvaruju na temelju pametne kartice HŽ Putničkog prijevoza, a djeca uz predočenje identifikacijskog dokumenta. Više informacija možete pronaći na linku Besplatna putovanja djece i učenika

 

Umirovljenici i osobe starije od 65 godina ostvaruju pravo na besplatna neograničena svakodnevna i povremena putovanja. Besplatan prijevoz ostvaruju na temelju pametne kartice HŽ Putničkog prijevoza.

Više informacija možete pronaći na linku Besplatna putovanja umirovljenika i osoba starijih od 65 godina.

Redovni studenti mogu neograničeno besplatno putovati na temelju pametne kartice. Više informacija možete pronaći na linku Besplatna putovanja redovnih studenata

 

Ako je masa prtljage veća od 30 kg i ne možete je smjestiti iznad ili ispod svojeg sjedala, prtljaga se naplaćuje 3,58 eura po komadu bez obzira na kilometarsku udaljenost.

Informacije o radovima možete dobiti na:

U slučaju da želite rezervirati mjesto nakon što ste kupili kartu, potrebno je predočiti kartu na blagajni ili u vlaku. 

Više informacija o rezervaciji mjesta u vlaku možete pronaći na linku Rezervacije

U kolodvorima Zagreb Glavni kolodvor, Rijeka i Split prtljagu možete odložiti u garderobne ormariće. Više informacija možete pronaći na linku Odložite prtljagu

Ako Vam je potrebna pomoć prilikom ulaska/izlaska iz vlaka i putovanja vlakom, HŽ Putnički prijevoz i HŽ Infrastruktura osobama s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću pružaju besplatnu pomoć. 

Molimo Vas da nas o planiranom putovanju obavijestite najmanje 24 sata prije putovanja.

Obavijestiti nas možete najavom putovanja na blagajni, telefonski ili putem elektroničke pošte:

 

 

Ako nas na vrijeme ne obavijestite o svojem putovanju, u kolodvorima i tijekom putovanja poduzet će se sve razumne mjere kako bi Vam bila pružena pomoć.

Uvjete prijevoza i popis vlakova u kojima je moguće prevesti bicikl u unutarnjem prijevozu možete pogledati na linku Prijevoz bicikala, a u međunarodnom prijevozu na linku Prijevoz bicikala

Uz predočenje putovnice za kućnog ljubimca, dopušten je prijevoz kućnih ljubimaca, službenih pasa i terapijskih pasa/pasa pomagača.

Više informacija o uvjetima prijevoza kućnih ljubimaca u unutarnjem prometu možete pronaći na linku Prijevoz kućnih ljubimaca.

U mnogim zemljama moguće je povesti svog ljubimca u vlak.

Možda ćete morati registrirati svog ljubimca ili kupiti kartu za njega prije nego što povedete svog krznenog prijatelja u vlak. Više informacija možete pronaći na linku Prijevoz kućnih ljubimaca.

Za više informacija o prijevozu kućnih ljubimaca u vlaku provjerite web stranice željezničkog prijevoznika s kojim planirate putovati. 

Informacije o putovanju najavljenih organiziranih grupa možete dobiti od Prodaje i marketinga i regionalnih jedinica Zagreb, Rijeka, Split, Vinkovci i Varaždin.

Kontakte organizacijskih jedinica možete pronaći na linku Kontakti.

Na internetskoj stranici HŽPP-a i u aplikacijama HŽPP i HŽPP Planer možete saznati gdje se točno nalazi vlak i kada dolazi na stajalište. 

Aplikacije možete preuzeti u Google Play trgovini.

Informacije o izgubljenim stvarima možete dobiti na:

Više informacija možete pronaći na linku Izgubljeno-nađeno