Karte

Zadnja izmjena: 13.05.2025 u 12:52

 

Osnovne vrste karata

 

  • jednosmjerna karta 
  • povratna karta
  • pretplatna karta za neograničen broj putovanja na određenoj relaciji tijekom određenog razdoblja
    – 15-odnevna, 30-odnevna i godišnja

Za pretplatnu kartu potrebno je izraditi pametnu karticu.  

 

Uz jednosmjernu, povratnu ili pretplatnu kartu mogu se kupiti i:

 

  • doplatna karta za vlak višega tarifnog ranga/vagonskog razreda
  • rezervacijska karta
  • karta za ležaj
  • karta za postelju
  • karta za bicikl


Zajedničke pretplatne karte

 

  • ZET-HŽPP
  • Promet Split-HŽPP
  • GPP OSIJEK-HŽPP

Uz pretplatnu kartu ZET-HŽPP mogu se kupiti priključne karte, a uz pretplatne karte Promet Split-HŽPP i GPP Osijek-HŽPP mogu se kupiti zonske karte. Više informacija možete pronaći u izborniku Zajedničke pretplatne i priključne karte.  

 

Rokovi valjanosti jednosmjernih i povratnih karata   

Rok valjanosti počinje teći od 00.01 sati dana koji je na karti naznačen kao prvi dan roka valjanosti. Putnik može početi putovanje bilo koji dan u roku valjanosti karte, ali ga u pravilu mora završiti najkasnije do 24.00 sata posljednjega dana roka valjanosti.
Ako putnik putovanje počne posljednji dan roka valjanosti karte vlakom koji će po voznome redu u odredište stići idući dan, tada se rok valjanosti karte bez posebnoga potvrđivanja produljuje do dolaska vlaka u odredište.

 
jednosmjerne karte povratne karte

udaljenost 

rok valjanosti 

udaljenost 

rok valjanosti

do 100 km 1 dan do 50 km 1 dan
od 101 do 400 km 2 dana od 51 do 100 km 2 dana
od 401 i više km 4 dana od 100 i više km 6 dana

 

Ako je povratna karta za udaljenost do 100 km po bilo kojoj povlastici kupljena za putovanje nedjeljom, blagdanom/neradnim danom, tada ona vrijedi od petka odnosno dana koji prethodi blagdanu/neradnome danu u 0.01 sati do ponedjeljka, odnosno dana nakon blagdana/neradnoga dana do 24.00 sata. Ako se blagdani/neradni dani i vikendi nadovezuju ili preklapaju, tada rok valjanosti traje od početka blagdana/neradnoga dana do kraja vikenda ili obrnuto ili od početka jednoga vikenda do kraja drugoga.
Rok valjanosti karata kod kojih je polazište u povratku različito, a time i jedan smjer dulji od 100 km, iznosi 6 dana.

 

 

Rokovi valjanosti pretplatnih karata 

Rokovi valjanosti pretplatnih karata ovise o razdoblju za koje je kupljena karta:

 

  • 15-odnevne karte vrijede 15 dana od dana ispostavljanja

  • 30-odnevne karte vrijede 30 dana od dana ispostavljanja 

  • mjesečne vrijede za kalendarski mjesec

  • godišnje vrijede godinu dana od dana ispostavljanja.   

Rok valjanosti doplatne karte za vlak višeg ranga koja je kupljena za jedan dan uz mjesečnu kartu, vrijedi za taj dan.

 

 

Produljenje roka valjanosti karata       

Rokovi valjanosti karata mogu se produljiti:

 

  • za karte koje vrijede jedan dan - putovanje koje je počelo taj dan može se bez posebnoga potvrđivanja završiti i sljedeći dan istim ili prvim priključnim vlakom
  • za ostale karte - na blagajnama polaznog ili priključnog službenog mjesta u opravdanome slučaju (bolest, nesretni slučaj i slično) rok valjanosti karte može se produljiti za jedan dan
  • putovanje je iznimno dopušteno početi prije prvog dana roka valjanosti samo ako blagajna ne radi pa putnik kartu kupljenu prije ne može zamijeniti novom 
  • na udaljenostima većima od 100 km u jednome smjeru rok valjanosti povratne karte može se produljiti na 30 dana od dana ispostavljanja, uz uvećavanje cijene karte za 0,66 eura. 

Zajednička pretplatna karta ZET-HŽPP

Zajednička pretplatna karta ZET-HŽPP prodaje se na prodajnim mjestima ZET-a. Za kupnju karte potrebno je popuniti zahtjev za izdavanje pretplatnih karata ili produljiti status korisničkog profila (zahtjev možete preuzeti na stranicama ZET-a). Uz pretplatnu kartu ZET-HŽPP, HŽPP prodaje mjesečnu ili godišnju priključnu kartu.

Pretplatne ZET-HŽPP i priključne karte vrijede u 2. razredu redovnih vlakova koji voze na području Grada Zagreba i propisanim priključnim zonama, bez doplate za viši rang vlaka.
Karte se mogu koristiti za neograničen broj putovanja vlakom, tramvajem, autobusom i uspinjačom.

 

Cijene pretplatnih karata ZET-HŽPP (EUR) 

 

 

mjesečna karta 

godišnja karta 

opći profil 53,09  636,96 

 

 

Priključne karte

Uz mjesečne i godišnje karte ZET-HŽPP putnici na blagajnama HŽPP-a mogu kupiti mjesečne/godišnje priključne karte za 1., 2., 3., 4., 5. i 6. zonu, koje omogućavaju neograničen broj putovanja vlakom na području priključnih zona.

 

Mjesečne/godišnje priključne karte prodaju se za:

 

1. zonu, koja uključuje relacije:
a) Sesvetski Kraljevec – Dugo Selo, Ostrna
b) Odra – Velika Gorica, Mraclin, Turopolje
c) Podsused – Zaprešić, Novi Dvori, Pojatno, Kupljenovo
d) Podsused – Zaprešić Savska, Brdovec, Savski Marof, Laduč, Sutla, Harmica
e) Mavračići – Zdenčina, Desinec
f) Sesvetski Kraljevec – Božjakovina

2. zonu, koja uključuje relacije:
a) Podsused – Luka
b) Odra – Pešćenica
c) Sesvetski Kraljevec – Prečec stajalište
d) Mavračići – Jastrebarsko, Domagović

3. zonu, koja uključuje relacije:
a) Sesvetski Kraljevec – Ivanić Grad
b) Sesvetski Kraljevec – Vrbovec
c) Podsused – Žeinci, Veliko Trgovišće, Zabok, Hum Lug
d) Odra – Lekenik
e) Mavračići – Lazina

4. zonu, koja uključuje relacije:
a) Sesvetski Kraljevec – Deanovec, Širinec, Novoselec
b) Podsused – Dubrava Zabočka, Špičkovina, Bedekovčina, Poznanovec, Zlatar Bistrica
c) Podsused – Oroslavje, Stubičke Toplice, Donja Stubica, Gornja Stubica
d) Podsused – Štrucljevo, Sveti Križ Začretje, Dukovec, Velika Ves, Pristava Krapinska
e) Odra – Greda, Stupno, Sisak, Sisak Caprag
f) Mavračići – Draganići, Karlovac, Karlovac Centar
g) Sesvetski Kraljevec – Gradec, Repinec

5. zonu, koja uključuje relacije:
a) Sesvetski Kraljevec – Ludina
b) Podsused – Krapina
c) Sesvetski Kraljevec – Križevci – Sv. Ivan Žabno
d) Sesvetski Kraljevec – Gradec – Sv. Ivan Žabno

 

6. zonu, koja uključuje relacije:
a) Sesvetski Kraljevec – Križevci – Bjelovar
b) Sesvetski Kraljevec – Gradec – Bjelovar.

Cijene pretplatnih priključnih karata (EUR)

 

zona mjesečna karta ZET-HŽPP priključna mjesečna karta ukupno
1. zona 53,09     22,43  75,52 
2. zona 53,09 37,56  90,65 
3. zona 53,09    51,36 104,45
4. zona 53,09    68,62 121,71
5. zona 53,09    85,87 138,96
6. zona 53,09    108,83 161,92

 

zona godišnja karta ZET-HŽPP priključna godišnja karta ukupno
1. zona 636,96    224,17 861,13
2. zona 636,96    375,61 1.012,57   
3. zona 636,96    513,64 1.150,60   
4. zona 636,96    658,73 1.295,69   
5. zona 636,96    824,37 1.461,33   
6. zona 636,96    1.044,79 1.681,75   

 

 

Zajednička pretplatna karta Promet Split-HŽPP

Zajednička pretplatna mjesečna karta Promet Split-HŽPP prodaje se na prodajnim mjestima Prometa Split. Za izradu iskaznice potrebna je osobna iskaznica, dokument iz kojega je vidljiv OIB i fotografija.

Karta vrijedi u željezničkom prijevozu na relaciji Split – Split Predgrađe – Solin – Kaštel Sućurac – Kaštel Gomilica – Kaštel Kambelovac – Kaštel Stari – Sadine – Labin Dalmatinski – Prgomet – Preslo – Bakovići – Primorski Dolac i obrnuto te u autobusnom prijevozu u 1., 2. i 3. tarifnoj zoni grada Splita.    

Zajednička mjesečna karta može se koristiti za neograničen broj putovanja vlakom i autobusom. Cijene karata možete pronaći na stranicama Prometa Split

 

 
Zajednička pretplatna karta GPP Osijek-HŽPP

Zajednička pretplatna mjesečna karta GPP Osijek-HŽPP i pripadajuća zonska karta prodaju se na blagajni kolodvora Osijek.   

Zajednička pretplatna mjesečna karta vrijedi u vlakovima HŽPP-a na relacijama do 40 km od/do kolodvora Osijek (2 zone) i unutar 1. i 2. zone gradskog prijevoza Osijek. Sastoji se od pametne kartice HŽPP-a i pametne kartice GPP-a Osijek. Zajednička karta GPP Osijek-HŽPP prodaje se u željezničkom kolodvoru Osijek. Dodatnu karticu izrađuje GPP Osijek, a nadopunjava ju HŽPP u kolodvoru Osijek. Za vožnju u vozilima HŽPP-a i GPP-a Osijek nužno je imati obje navedene kartice.

 

Zone HŽPP-a obuhvaćaju sljedeća službena mjesta:

1. zona:  Osijek, Vodovod, Petrove Gore, Frigis, Višnjevac, Višnjevac IPK, Josipovac, Osijek Dravski most, Darda, Brijest, Antunovac, Čepin, Osijek OLT, Osijek Donji Grad, Standard, Osijek Luka, Samatovci, Bizovac, Čeminac, Ernestinovo, Laslovo-Korođ, Vladislavci, Dopsin, Hrastovac Vučki, Sarvaš i Bijelo Brdo

2. zona: Cret, Normanci, Beli Manastir, Markušica-Antin, Gasboš, Ostrovo, Lipovac-Koritna, Dalj, Erdut, Koška, Niza, Vinkovci, Vinkovci bolnica, Vrapčana, Viškovci i Đakovo.

 

Zajednička karta može se koristiti za neograničen broj putovanja vlakom, autobusom i tramvajem.

 

Cijene zajedničkih mjesečnih karata GPP Osijek-HŽPP (EUR)

 

zona opća (radnička) studentska/ umirovljenička učenička
1. zona 53,09  21,90  17,92 
2. zona 66,13  21,90  17,92

 

Opće odredbe

Ovim Uvjetima prodaje e-karata (nadalje u tekstu: uvjeti prodaje) regulira se obavljanje prodaje karata kupljenih putem internetske stranice HŽ Putničkog prijevoza i aplikacije za pametne telefone.

Uvjeti prodaje dopuna su Tarifi 101 - Tarifa za prijevoz putnika u unutarnjem prometu - Prijevozni uvjeti i povlastice, Tarifi 102  - Tarifa za prijevoz putnika u domaćem prometu - Tarifne udaljenosti i Tarifi 103 - Tarifa za prijevoz putnika u unutarnjem prometu - Cijene. 

Opći uvjeti obavljanja kolodvorske djelatnosti u slučaju kupnje e-karte vrijede u slučaju da iz nastavnih odredbi ne proizlazi nešto drugo.

 

Kupnja e-karata 

Na stranicama HŽ Putničkog prijevoza ili u aplikaciji HŽPP korisnici mogu kupiti e-karte za unutarnji prijevoz putnika. Pri svakoj kupnji e-karte korisnik pristaje na uvjete prodaje.
Kupljenu e-kartu korisnik mora pokazati kondukteru/kontroloru na pametnom telefonu ili je pokazati ispisanu.
S obzirom da karta kupljena putem internetske stranice glasi na ime i prezime, e-kartu može koristiti samo putnik/ca čije je ime i prezime navedeno na e-karti.
Kupnja e-karte za drugog korisnika (različitog od osobe koja kupuje kartu) je moguća. U tom slučaju kupac kupuje e-kartu kao korisnik bez registracije, a u aplikaciju unosi podatke stvarnog korisnika e-karte (ime i prezime, adresa), kojemu će na e-mail biti poslana e-karta.

 

Zaključenje ugovora 

Kod kupnje e-karte ugovor o prijevozu realizira se dostavom karte elektroničkim putem. Potvrda o izvršenoj kupnji koju je korisnik primio putem elektroničke pošte ne vrijedi kao karta. Ako je korisnik prilikom kupnje e-karte odabrao određenu kategoriju popusta, prilikom pregleda karata u vlaku, kondukter/kontrolor ima pravo zahtijevati pametnu karticu HŽ Putničkog prijevoza ili iskaznicu prema kojoj korisnik ostvaruje pravo na popust.   

 

Povrat i zamjena e-karata

Povrat, zamjena i prekid putovanja za e-karte moguć je sukladno Korisničkoj uputi.

 

Pritužbe  

Putnik ima pravo podnijeti pisanu pritužbu radi zaštite svojih prava koja su uređena Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga (Narodne novine 104/17 i 31/25) i drugim propisima kojima se uređuju prava putnika. Putnik treba podnijeti pritužbu u roku od 3 mjeseca od saznanja za radnju, postupak ili propuštenu radnju zbog kojih putnik smatra da su povrijeđena njegova prava. Željeznički prijevoznik dužan je putniku dostaviti obrazloženu odluku po pritužbi u roku od mjesec dana od zaprimanja pritužbe, koja mora sadržavati uputu od daljnjem postupanju. U opravdanim slučajevima željeznički prijevoznik može dostaviti obrazloženu odluku u roku od tri mjeseca od dana zaprimanja pritužbe, uz obvezu prethodnog obavještavanja putnika u roku od mjesec dana od zaprimanja pritužbe.

 

Pritužba se može podnijeti:

  • pisanim putem na adresu HŽ Putnički prijevoz, Zagreb, Strojarska cesta 11
  • elektroničkim putem na mail reklamacije@hzpp.hr
  • putem knjige žalbi koja se nalazi na blagajni.

Pritužba se uzima u postupak samo onda ako sadrži osnovne podatke o pošiljatelju (ime i prezime, podaci za kontakt) i elemente potrebne za rješavanje (razlog pritužbe, datum i relacija putovanja). Zahtjevi neprimjerenog i uvredljivog sadržaja neće se uzimati u razmatranje. Ako putnik u propisanom roku ne dobije odgovor na pritužbu ili s odgovorom nije zadovoljan, na temelju Uredbe (EU) 2021/782 može podnijeti pritužbu Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) u roku od 3 mjeseca od primitka informacija o odbijanju izvorne pritužbe. 

Regulatorno tijelo donosi odluku o zahtjevu putnika u pravilu bez provođenja usmene rasprave u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 3 mjeseca od dana prikupljanja relevantnih podataka. Željeznički prijevoznik dužan je sudjelovati u postupcima rješavanja zahtjeva i u potpunosti surađivati s regulatornim tijelom te dostavljati sve potrebne podatke, dokumentaciju i očitovanja. Željeznički prijevoznik dužan je postupiti u skladu s odlukom regulatornog tijela.


Plaćanje 

E-karte se mogu plaćati karticama MasterCard, Visa, Diners i Maestro.

 

Ostalo

Kupnja e-karata dostupna je za ponude navedene u procesu kupnje putem internetske stranice/aplikacije za pametni telefon.

 

Upiti i kontakt 

Upite koji se odnose na narudžbe e-karata korisnici mogu uputiti na Kontakt centar HŽ Putničkog prijevoza na brojeve telefona: phone 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.) i phone 01 4724 026 ili na mail informacije@hzpp.hr ili mail prodaja@hzpp.hr.