Najčešće postavljana pitanja
Pronađite odgovore na pitanja
Na prodajnim mjestima možete plaćati MasterCard, Visa, Diners i Maestro karticom.
Kartu u vlaku možete platiti gotovinom ili beskontaktno Visa, Mastercard i Maestro karticom ili Apple Pay i Google Pay digitalnom novčanikom.
Ako ste u vlak ušli bez karte i niste se javili kondukteru ili nemate novca za plaćanje karte ili odbijate plaćanje karte, naplatit će Vam se tarifni dodatak u iznosu od 66,36 EUR, bez naplate cijene karte. Tarifni dodatak možete platiti u roku od tri (3) dana od dana ispostavljanja u iznosu od 33,18 EUR.
Neiskorištenu kartu ne možete zamijeniti, ali možete zatražiti povrat novca. Povrat cijene karte kupljene na blagajni, kartomatu ili u vlaku možete zatražiti na blagajni najkasnije prvi dan roka valjanosti karte u polaznom kolodvoru/stajalištu ili u kolodvoru/stajalištu u kojemu je kupljena karta.
Ako je karta kupljena online ili ste kupili godišnju ili priključnu kartu koju niste iskoristili, zahtjev za povrat cijene podnosi se na mail reklamacije@hzpp.hr ili adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, Zagreb.
Zahtjev za neiskorištene karte za postelju ili ležaj možete poslati na mail reklamacije@hzpp.hr.
Više informacija možete pronaći u Korisničkoj uputi.
Povrat novca moguće je zatražiti za potpuno neiskorištene karte, kod povratnih putovanja za neiskorišteno putovanje u odlasku ili povratku, za djelomično neiskorištene karte ako putnik odustane od daljnjeg putovanja, za korištenje vlaka nižega ranga, za korištenje 2. umjesto 1. razreda, za korištenje kraćega prijevoznog puta te u određenim slučajevima za mjesečne karte. Više informacija o povratu novca možete pronaći u Korisničkoj uputi.
Zamjena i povrat međunarodne karte kupljene po posebnoj ponudi nisu mogući.
Ako ste izgubili svoju pametnu karticu, molimo Vas da njezin gubitak prijavite na:
· mail informacije@hzpp.hr
· call 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.), call 01 4724 026 (od 5.00 do 23.00 sata).
Ne trebate, kartu možete na pametnom telefonu pokazati kondukteru/kontroloru.
Kupnja e-karte za drugog korisnika (različitog od osobe koja kupuje kartu) je moguća.
U tom slučaju kupac kupuje kartu kao korisnik bez registracije, a u aplikaciju unosi podatke stvarnog korisnika e-karte (ime i prezime, adresa), kojemu će na e-mail biti poslana e-karta.
Provjerite jeste li upisali točan e-mail i lozinku. Provjerite sandučiće Bezvrijedna e-pošta, Nagomilana e-pošta i Promocije. U slučaju da e-karta nije u navedenim sandučićima, molimo Vas da nazovete Kontakt centar HŽ Putničkog prijevoza na brojeve telefona call 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.) i call 01 4724 026 ili nas kontaktirate na mail informacije@hzpp.hr.
Prekid putovanja za e-karte moguć je sukladno odredbama Korisničke upute.
Poteškoće prijavite na:
· mail informacije@hzpp.hr
· call 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.), call 01 4724 026 (od 5.00 do 23.00 sata).
Svi učenici srednjih škola ostvaruju pravo na besplatna putovanja bez obzira na godine.
Kondukter/kontrolor ima pravo zahtijevati iskaznicu/pametnu karticu na temelju koje ostvarujete pravo na popust.
Putujete li vlakom na određenu manifestaciju ili događanje, u pravilu ostvarujete 40 % popusta na povratno putovanje vlakom iz svih kolodvora unutar Hrvatske do mjesta manifestacije/događanja.
Prilikom kupnje karte potrebno je naglasiti svrhu putovanja, a povratnu kartu na poleđini ovjeriti pečatom organizatora događanja. Popust se ne može koristiti na udaljenostima kraćim od 25 km.
Ako je masa prtljage veća od 30 kg i ne možete je smjestiti iznad ili ispod svojeg sjedala, prtljaga se naplaćuje 3,58 eura po komadu bez obzira na kilometarsku udaljenost.
Trenutačno nije moguće automobil/motocikl prevesti vlakom.
HŽ Putnički prijevoz organizira posebne vlakove za različita događanja. Vozni red i mjesta zaustavljanja određuju se prema Vašim potrebama i željama, a program može početi već u kolodvoru prije polaska vlaka.
Više informacija o organizaciji posebnih vlakova možete dobiti na call 01/ 4573-208 (radnim danom do 15.00 sati) i email posebni.vlakovi@hzpp.hr