Putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje:
Ako se radi o iznosu manjem od 4 €, naknada neće biti isplaćena.
Za ostvarivanje prava potrebno je popuniti zahtjev (možete ga preuzeti i na blagajni) i priložiti ovjerenu originalnu papirnatu kartu ili validiranu e-kartu.
Zahtjev za vraćanje iznosa za pretplatne karte putnik treba poslati u roku od 30 dana od isteka razdoblja od 6 mjeseci u kojem je neprekidno koristio pretplatnu kartu. U slučaju nastavka korištenja usluge nakon neprekinutog razdoblja od 6 mjeseci, zahtjev za vraćanje iznosa putnik može poslati po isteku svake sljedeće pretplatne karte.
Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva.
Umjesto naknade za kašnjenje, putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.
Dokumentaciju možete poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 135 Zagreb ili predati na blagajni (uz primitak potvrde o predaji). U slučaju da naknadu tražite za e-kartu, dokumentaciju možete poslati na mail reklamacije@hzpp.hr.
Više informacija možete pronaći u Korisničkoj uputi.