HŽ 4film_164.JPG

Naknada za kašnjenje

Zadnja izmjena: 27.04.2025 u 15:49

Putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje:

  • od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25 % cijene karte
  • za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte
  • u slučaju učestalih kašnjenja ako 6 mjeseci neprekidno koriste uslugu uz kupljenu pretplatnu kartu, ostvaruju pravo na vraćanje dijela iznosa pretplatne karte. 

Ako se radi o iznosu manjem od 4 €, naknada neće biti isplaćena.

Za ostvarivanje prava potrebno je popuniti zahtjev (možete ga preuzeti i na blagajni) i priložiti ovjerenu originalnu papirnatu kartu ili validiranu e-kartu.

Zahtjev za vraćanje iznosa za pretplatne karte putnik treba poslati u roku od 30 dana od isteka razdoblja od 6 mjeseci u kojem je neprekidno koristio pretplatnu kartu. U slučaju nastavka korištenja usluge nakon neprekinutog razdoblja od 6 mjeseci, zahtjev za vraćanje iznosa putnik može poslati po isteku svake sljedeće pretplatne karte.   

Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva.

Umjesto naknade za kašnjenje, putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.

Dokumentaciju možete poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 135 Zagreb ili predati na blagajni (uz primitak potvrde o predaji). U slučaju da naknadu tražite za e-kartu, dokumentaciju možete poslati na mail reklamacije@hzpp.hr.  

Više informacija možete pronaći u Korisničkoj uputi.