Informacije i karte dostupne su u svim službenim mjestima za prijem i otpremu putnika, online u aplikaciji HŽPP i voznom redu ili u vlaku.
Do poremećaja u voznom redu vlakova dolazi uslijed izvanrednih događaja, radova na pruzi, kvarova vozila i kvarova na infrastrukturi te vremenskih i elementarnih nepogoda. O smetnjama u prometu vlakopratno i blagajničko osoblje dužno je informirati putnike. Navedene informacije putnici mogu pronaći na internetskoj stranici ili ih zatražiti u Kontakt-centru HŽ Putničkog prijevoza na call 060 333 444 (0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.), call +385 1 4724 026 te mail informacije@hzpp.hr.
U slučaju otkazivanja usluge putnik ima pravo podnijeti pisanu pritužbu radi zaštite svojih prava koja su uređena Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prijevozu (Narodne novine104/17 ) i drugim propisima kojima se uređuju prava putnika.
Čišćenje vozila obavlja se na 4 razine ovisno o ospobljenosti kolodvorskog područja za obavljanje čišćenja i vremenu zadržavanja vozila u kolodvoru između dva uzastopna vlaka.
Razine čišćenja vozila su:
Ispitivanje zadovoljstva korisnika usluga provodi se tijekom godine.
Putnik ima pravo podnijeti pisanu pritužbu radi zaštite svojih prava koja su uređena Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prijevozu (Narodne novine104/17 ) i drugim propisima kojima se uređuju prava putnika.
Automatski odgovor o zaprimanju pritužbe na adresu e-pošte šalje se po primitku, a prigovori se rješavaju u zakonskom roku.
Pružanje pomoći dostupno je u svim službenim mjestima za prijem i otpremu putnika, gdje god je to moguće u skladu s tehničkim uvjetima. Više informacija o pružanju pomoći i najavi putovanja možete pronaći na linku Pristupačnost.