^ "Izdvojeno"
^ array:4 [ 0 => {#1464 +"url": "/hr/_preview/a58ed78a-37be-11ef-a7ea-005056912f90?type=info" +"title": "" +"text": "Stanje u prometu" +"attributes": "" +"data": {#1485 +"type": "page" +"id": "a5901be0-37be-11ef-9d6b-005056912f90" +"title": null +"text": null +"openInNewWindow": false } } 1 => {#1455 +"url": "/hr/_preview/a587ceea-37be-11ef-9249-005056912f90" +"title": "" +"text": "Vozni red" +"attributes": "" +"data": {#1470 +"type": "page" +"id": "a587ceea-37be-11ef-9249-005056912f90" +"title": null +"text": null +"openInNewWindow": false } } 2 => {#1448 +"url": "/hr/_preview/4866b467-7fec-49d5-9681-23ca310819d5" +"title": "" +"text": "Karte" +"attributes": " target="_blank"" +"data": {#1468 +"type": "page" +"id": "4866b467-7fec-49d5-9681-23ca310819d5" +"title": null +"text": "Karte" +"openInNewWindow": true } } 3 => {#1441 +"url": "/hr/_preview/a5813490-37be-11ef-a548-005056912f90" +"title": "" +"text": "Blagajne" +"attributes": " target="_blank"" +"data": {#1461 +"type": "page" +"id": "a5813490-37be-11ef-a548-005056912f90" +"title": null +"text": "Blagajne" +"openInNewWindow": true } } ]
Sukladno članku 20. Uredbe (EU) br. 2021/782 željeznički prijevoznici obavješćuju pogođene putnike o tome kako da zatraže potvrdu o tome da je pri pružanju željezničke usluge došlo do kašnjenja, propuštanja veze ili da je željeznička usluga otkazana.
Potvrdu o kašnjenju/otkazivanju vlaka ispostavlja u vlaku vlakopratno osoblje, a u kolodvoru ili stajalištu blagajnik ili radnik na informacijama. Ovdje možete provjeriti radna vremena blagajni. U slučaju da u vlaku nema vlakopratnog osoblja ili da u kolodvoru/stajalištu u kojemu putnik izlazi nema blagajne ili blagajna ne radi, putnik potvrdu o kašnjenju može zatražiti slanjem zahtjeva na mail reklamacije@hzpp.hr.