^ "Izdvojeno"
^ array:4 [ 0 => {#1464 +"url": "/hr/_preview/a58ed78a-37be-11ef-a7ea-005056912f90?type=info" +"title": "" +"text": "Stanje u prometu" +"attributes": "" +"data": {#1485 +"type": "page" +"id": "a5901be0-37be-11ef-9d6b-005056912f90" +"title": null +"text": null +"openInNewWindow": false } } 1 => {#1455 +"url": "/hr/_preview/a587ceea-37be-11ef-9249-005056912f90" +"title": "" +"text": "Vozni red" +"attributes": "" +"data": {#1470 +"type": "page" +"id": "a587ceea-37be-11ef-9249-005056912f90" +"title": null +"text": null +"openInNewWindow": false } } 2 => {#1448 +"url": "/hr/_preview/4866b467-7fec-49d5-9681-23ca310819d5" +"title": "" +"text": "Karte" +"attributes": " target="_blank"" +"data": {#1468 +"type": "page" +"id": "4866b467-7fec-49d5-9681-23ca310819d5" +"title": null +"text": "Karte" +"openInNewWindow": true } } 3 => {#1441 +"url": "/hr/_preview/a5813490-37be-11ef-a548-005056912f90" +"title": "" +"text": "Blagajne" +"attributes": " target="_blank"" +"data": {#1461 +"type": "page" +"id": "a5813490-37be-11ef-a548-005056912f90" +"title": null +"text": "Blagajne" +"openInNewWindow": true } } ]
Putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje:
Ako se radi o iznosu manjem od 4 €, naknada neće biti isplaćena.
Za ostvarivanje prava potrebno je popuniti zahtjev (možete ga preuzeti i na blagajni) i priložiti ovjerenu originalnu papirnatu kartu ili validiranu e-kartu.
Zahtjev za vraćanje iznosa za pretplatne karte putnik treba poslati u roku od 30 dana od isteka razdoblja od 6 mjeseci u kojem je neprekidno koristio pretplatnu kartu. U slučaju nastavka korištenja usluge nakon neprekinutog razdoblja od 6 mjeseci, zahtjev za vraćanje iznosa putnik može poslati po isteku svake sljedeće pretplatne karte.
Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva.
Umjesto naknade za kašnjenje, putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.
Dokumentaciju možete poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 135 Zagreb ili predati na blagajni (uz primitak potvrde o predaji). U slučaju da naknadu tražite za e-kartu, dokumentaciju možete poslati na mail reklamacije@hzpp.hr.
Više informacija možete pronaći u Korisničkoj uputi.