^ "Izdvojeno"
^ array:4 [
  0 => {#1464
    +"url": "/hr/_preview/a58ed78a-37be-11ef-a7ea-005056912f90?type=info"
    +"title": ""
    +"text": "Stanje u prometu"
    +"attributes": ""
    +"data": {#1485
      +"type": "page"
      +"id": "a5901be0-37be-11ef-9d6b-005056912f90"
      +"title": null
      +"text": null
      +"openInNewWindow": false
    }
  }
  1 => {#1455
    +"url": "/hr/_preview/a587ceea-37be-11ef-9249-005056912f90"
    +"title": ""
    +"text": "Vozni red"
    +"attributes": ""
    +"data": {#1470
      +"type": "page"
      +"id": "a587ceea-37be-11ef-9249-005056912f90"
      +"title": null
      +"text": null
      +"openInNewWindow": false
    }
  }
  2 => {#1448
    +"url": "/hr/_preview/4866b467-7fec-49d5-9681-23ca310819d5"
    +"title": ""
    +"text": "Karte"
    +"attributes": " target="_blank""
    +"data": {#1468
      +"type": "page"
      +"id": "4866b467-7fec-49d5-9681-23ca310819d5"
      +"title": null
      +"text": "Karte"
      +"openInNewWindow": true
    }
  }
  3 => {#1441
    +"url": "/hr/_preview/a5813490-37be-11ef-a548-005056912f90"
    +"title": ""
    +"text": "Blagajne"
    +"attributes": " target="_blank""
    +"data": {#1461
      +"type": "page"
      +"id": "a5813490-37be-11ef-a548-005056912f90"
      +"title": null
      +"text": "Blagajne"
      +"openInNewWindow": true
    }
  }
]
HŽ 4film_164.JPG

Naknada za kašnjenje

Zadnja izmjena: 15.05.2025 u 09:32

Putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje:

  • od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25 % cijene karte
  • za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte
  • u slučaju učestalih kašnjenja ako 6 mjeseci neprekidno koriste uslugu uz kupljenu pretplatnu kartu, ostvaruju pravo na vraćanje dijela iznosa pretplatne karte. 

Ako se radi o iznosu manjem od 4 €, naknada neće biti isplaćena.

Za ostvarivanje prava potrebno je popuniti zahtjev (možete ga preuzeti i na blagajni) i priložiti ovjerenu originalnu papirnatu kartu ili validiranu e-kartu.

Zahtjev za vraćanje iznosa za pretplatne karte putnik treba poslati u roku od 30 dana od isteka razdoblja od 6 mjeseci u kojem je neprekidno koristio pretplatnu kartu. U slučaju nastavka korištenja usluge nakon neprekinutog razdoblja od 6 mjeseci, zahtjev za vraćanje iznosa putnik može poslati po isteku svake sljedeće pretplatne karte.   

Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva.

Umjesto naknade za kašnjenje, putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.

Dokumentaciju možete poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 135 Zagreb ili predati na blagajni (uz primitak potvrde o predaji). U slučaju da naknadu tražite za e-kartu, dokumentaciju možete poslati na mail reklamacije@hzpp.hr.  

Više informacija možete pronaći u Korisničkoj uputi.